15 Haziran 2011 Çarşamba

Yarasa Kol Kazak Yapımı

Yarasa Kol Kazak Yapımı


Yarasa kollu bayan örgü kazak modeli ve ayrıntılı açıklaması.
yarasa kollu kazak
ARKA-ÖN : Ön ve arka parçalar, omuzlan dikişsiz olacak şekilde tek parça örülür. 219 numaralı iplikle 102 (106) ilmek başlanarak 2 santim 2+2 lastik örülür ve düz örgüye geçilir.

Beden boyu 50 santim de, ön yaka için ilmekler ortalanıp 6+4+3+2+2 ilmek kesilerek, omuzlarda 34'er ilmek bırakılır. Beden boyu 61 santim de, arka yaka için 34 ilmek artış yapılır. Toplam 102 ilmeğe ulaşılarak arka beden 59 santim örülür. 2 santim 2+2 lastik örülerek bitirilir.

KOL : 219 numaralı iplikle 120 (124) ilmek başlanır, 2 sıra haraşo örülür. 1182 numaralı iplikle 2 sıra daha haraşo örülür. Bu şekilde her 2 renkten 2'şer sıra olmak üzere, 31 santim haraşo örülüp ilmekler bir defada kesilerek bitirilir. Aynı şekilde bir parça daha örülür. Elde edilen 31 X 61 santimlik dikdörtgen şeklindeki parçanın uzun kenarı, kazağın arka parçasına, etek lastiğinin bitiminden omuza kadar dikilir.

Açıkta kalan kısa kenarlardan biri, kazağın ön parça etek lastiğinin bitiminden yarıya kadar, diğer kısa kenar, kazağın ön parça yansından omuza kadar dikilerek kol oluşturulur.

YAKA: Yaka kenarından 219 numaralı iplikle şişe 120 ilmek toplanarak 3 sıra haraşo örülür ve bitirilir.

MALZEME: Angora sim (çift kat) RENK NO: 219 (4 yumak), 1182(2 yumak) ŞİŞ NO: 4,5

ÖRGÜ ŞEKLİ: Düz örgü, haraşo
Kazak şeması
yarasa kol kazak şeması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder