15 Haziran 2011 Çarşamba

Gelin Eldiveni Süsleme

Gelin Eldiveni Süsleme

Hem ağlarım, hem giderim...
Ellere giderim...
Ellerim eldivenli
Beyazım ben ...
Gelinim ben,
Giderim ben,
Ayaklara basarım ben.
Eeee gelinim ben!
Malzemeler:
Bir çift beyaz saten eldiven
Beyaz inci boncuk
Beyaz saten gül
Silikon Tabancası
Silikon


Yapılışı:
1) Beyaz saten eldivenlerin üzerine silikon tabancası yardımıyla sadece beyaz gül ve incilerle süsleyin.
2) Bir şıklık vermek istiyorsanız işaret parmağından bileğe doğru blr süsleme geliştirebilirsiniz.
3) Bu eldivenleri yapılmasındaki amaç, hayatınızın mutlu günlerinde ekonomik bir biçimde hem bir şıklık yaratmak hem de bir nostaijiyi yaşatmak. Bilek kısmını çepeçevre iki sıra inci vearasında bir sıra gül yapıştırarak blr bilezik havası oluşturabilirsiniz.

Resimli Anlatım;

Uyarı: Elinizi yakmamaya dikkat edin, silikonun sıcak olduğunu unutmayın! Ayrıca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder